Czy warto płacić za reklamę?

Sporą barierą dla wielu osób jest zrozumienie, że aby osiągnąć w biznesie sukces musimy się zareklamować. Są różne sposoby reklamowania. Jedni reklamują siebie, to jest tak zwane tworzenie wizerunku, inni reklamują biznesy w których zarabiają, a jeszcze inni reklamują produkty na których zarabiają prowizje. Każda metoda jest dobra jeśli przynosi oczekiwane rezultaty.

Pierwsze osoby z tej grupy nie ważne w jakim biznesie uczestniczą lub co sprzedają. Ważne jest to jak osobę tą postrzegają inni, czy wzbudza w nich zaufanie. Osoba ta ma większe szanse na sprzedanie czegoś niż inni. Zaufanie jest tu podstawą osiągnięcia celu. To jest bardzo ważny element w marketingu sieciowym i nie tylko.

Ja jednak chciałem powiedzieć o czymś innym. Reklamowanie biznesów zaczyna być nudne i postrzegane jako natarczywe. Ciągle pojawiające się te same reklamy jakiegoś programu do zarabiania, często z identycznymi tekstami, grafikami jest po prostu nudne i nic nie wnoszące. Czy skuteczne? Trudno powiedzieć, sam specjalnie statystyk nie robiłem, ale mam informacje wydaje się wiarygodne, że skuteczność ich nie jest większa niż 1-2%. Jeśli jeszcze za tą reklamę musimy zapłacić to można stwierdzić, że pieniądze wydane zostały stracone. Zysk z pozyskanej w ten sposób osoby jest mniejszy niż poniesione koszty na reklamę. Jeśli jeszcze ta osoba po kilku dniach lub tygodniach zrezygnuje to mamy jeszcze stracony czas. Najlepiej aby za reklamę nie płacić, ale gdzie tak można skutecznie reklamować? Nie ma takiej opcji. Czas też kosztuje, a to jest już nie policzalne.

Znacznie lepiej jest z produktami, bo skuteczność reklamy produktu zależy głównie od tego czy trafiliśmy do odpowiedniej grupy i czy dany produkt jest akurat w tym momencie osobom w tej grupie potrzebny. Ważne jest także trafienie do odbiorcy w taki sposób, aby przekonać go że kupno produktu jest mu potrzebne, poprawi jego jakość życia, coś mu ułatwi, jego cena jest w jego zasięgu i możliwości. Czasami do tego potrzebnych jest kilka reklam, co podraża koszty promocji. Jednak rezultat osiągnięty w tej promocji może być zaskakujący na plus. Nie jest to łatwe do osiągnięcia, ale możliwe.

W grupie AIOP Team Polska poznajesz i dostajesz mnóstwo narzędzi do reklamowania programu i narzędzi biznesowych All In One Profits. Nie reklamuje jednak tylko ten biznes. Dostajesz wiedzę jak reklamować skutecznie inne programy, produkty, a także jak poprawić swój wizerunek. Zobacz na przykład tej jednej strony jakie są generowane dla członków grupy. –> Przykład <–. Każda strona jest najpierw testowana i analizowana co do jej skuteczności. Każdy uczestnik grupy otrzymuje takie strony jeśli tego chce. Na tym powyższym przykładzie zobacz co jest głównym tematem reklamy.

A jest to:

1. „Jak Skutecznie Promować Link Referencyjny Dowolnego Biznesu?”
2. „Jak Spowodować, że Koszt Reklamy Twojego Biznesu, Będzie Zawsze Wracał w 100% Na Twoje Konto?”

Reklamy oferowane w grupie nie mają na celu pokazywania biznesu tylko problemów z jakimi borykają się marketerzy i sposobu ich rozwiązania. Jest to o wiele skuteczniejsze, niż to co na co dzień spotykasz na Facebook lub innych stronach reklamowych. Dlatego sam polecam wykorzystanie tej wiedzy i metod. Aby jednak mieć dostęp do tego, trzeba być uczestnikiem grupy, a zrobić to można rejestrując się z tego linku. Wykorzystanie całej wiedzy wartej kilka tysięcy dolarów do rozwinięcia swojego biznesu co pozwoli na uzyskanie niezależności finansowej. Potrzeba to tego jednak jak to mówi jedna popularna i znana osoba z polityki „Praca, praca, praca i jeszcze raz praca”. Dla mnie ważne aby była skuteczna, a nie tylko puste słowa i obietnice bez pokrycia, którymi jesteśmy zasypywani na co dzień.Watch Full Movie Online Streaming Online and Download

 

Ten artykuł znaleziono w wyszukiwarce Google m.in. poprzez poniższe słowa kluczowe

  • all in one profits opinie

2 thoughts on “Czy warto płacić za reklamę?”

  1. Aneta says:

    Reklama to dzwignia handlu. Najlepszy pomysł na biznes nie ma wielkich szans na powodzenie jesli nie jest odpowiednio wypromowany.
    Aneta ostatnio opublikował…Kampanie AdWords w Gmail – nowy wymiar mailinguMy Profile

  2. Piotr says:

    Na jakimś blogu czytałem podobne spostrzeżenia i ciekawą radę, żeby nie reklamować swojego biznesu tylko siebie. Swoje nazwisko, swoją markę, a dopiero po osiągnięciu tego celu reklamować swój biznes.
    To tak w uproszczeniu.

Comments are closed.